wtorek, 15 września 2015

Wypalanie...

....już od dawna łamałam sobie głowę jak ozdobić drewiane łyżki i deseczki aby jednocześnie spełniały funkcję dekoracyjną i użytkową i wreszcie mi się udało!
Wypalarka!! Czemu nie wpadłam na to wcześniej? Może kojarzyło mi się to z tandetnymi ozdobami dla turystów.... tak więc stara technika i nowe wzornictwo, Voilà!







Deseczka poszła na pierwszy ogień i muszę przyznać, że jeszcze nie miałam własnych pomysłów więc skopiowałam jeden znaleziony w necie, ale powoli tworzy się już własna kolekcja....


10 komentarzy:

  1. Wyszło pięknie a deseczka z takimi graficznymi roślinnymi motywami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale się prezentują te ozdoby na tych drewnianych powierzchniach, takie małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for your content, really nice. Get Beautiful certified Emerald, Yellow Sapphire, Blood Blue Sapphire and Irani firoza at Pmkk Gems.
    You can also get Free gemstone recommendation.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice blog and absolutely outstanding.www.streetwearcart.com You can do something much better but I still say this is perfect. Keep trying for the best.

    OdpowiedzUsuń