niedziela, 10 lipca 2011

Inne oblicze Alfonsa Muchy

Alfons Maria Mucha ..... ....znakiem rozpoznawczym tego czeskiego artysty są grafiki kobiet w stylu belle époque - wyidealizowana postać pięknej kobiety otoczonej naręczem kwiatów i liści,  bizantyjskimi symbolami i  arabeskami takie obrazy często goszczą na naszych dekupażowych ozdobach .


Wśród wielu papierzysk Muchy wynalazłam jednak też coś innego.....  szkic Chrystusa . W oryginale był na białej kartce, ale chcąc ułatwić sobie pracę podkolorowałam go w Ps-ie aby dopasować do rdzawych barw kamienia, wydrukowałam na papierze śniadaniowym i po przyklejeniu wtarłam w duży kawał piaskowca .....całość ma ok. 30 cm szerokości .

7 komentarzy:

  1. Kocham Muchę ale bardziej za jego kobiety...No ale ten kamień wygląda nieźle.Brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkic na tym piaskowcu wygląda jakby zawsze tam był.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i z obrazu zrobiłaś rzeźbę! To się nazywa kreatywność !

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz Ty Kobieto pomysły! Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kajko, tak od czasu do czasu robię przegląd okolicy i wyszukuję jakieś nikomu niepotrzebne graty ;)
    Dysiak, Los alpaqueros, Wino....dziękuję bardzo :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasja. Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie. Za wysmakowany styl Twojego bloga. Za pasję z jaką go tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu tworzysz piękne rzeczy, zapraszam do mnie po wyróznienie :)

    OdpowiedzUsuń